Intrebari frecvente

Optimizati site-ul numai pentru Google?
Google este de departe cel mai folosit motor de cautare, cu un market share de aproximativ 70%. Firma noastra se ghideaza dupa politicile si standardele Google. Optimizarea site-ului se concentreaza in cea mai mare parte pe Google. In marea majoritate a cazurilor, optimizarea site-ului pentru Google asigura si urcarea acestuia in celelalte motoare de cautare, precum Yahoo!, MSN sau Live.

Pentru ce platesc efectiv?
Serviciile SEO tin in principal de optimizarea site-ului pentru a ajunge pe prima pagina a motoarelor de cautare, pe o pozitie cat mai fruntasa . Fiecare site va primi o analiza amanuntita asupra pietei targetate, a concurentei, incluzand si pasii care trebuie facuti. In functie de aceasta, vom decide cuvintele cheie pentru care site-ul va fi optimizat si pasii care vor duce la plasarea site-ului dvs. in primele pozitii ale Google.

Ce garantii imi puteti oferi?
Algoritmii motoarelor de cautare sunt intr-o schimbare continua. De aceea, nu intotdeauna se poate estima corect timpul de care avem nevoie si locul pe care site-ul dvs. il va ocupa in urma procesului de optimizare. In functie de nisa caruia site-ul se adreseaza, urcarea se poate intampla intr-o luna sau pe parcusul a mai multor luni. Ce va putem garanta este ca site-ul va simti o crestere considerabila in ceea ce priveste pozitia in motoarele de cautare si numarul de vizitatori.

Rezultatul final se masoara in trafic?
Ne concentram in principal pe pozitia site-ului, nu pe vizitatori. Chiar daca cresterea numarului de vizitatori este un rezultat direct al urcarii site-ului in motoarele de cautare, traficul nu poate fi intotdeauna conttrolat. Acesta depinde de mai multi factori printre care directia pietei online si de perioada anului.

Va creste si PR-ul site-ului meu?
PR-ul sau pagerank-ul unui site reprezinta autoritatea acestuia pe internet data de numarul de linkuri care duc spre site-ul in cauza. PR-ul este actualizat de Google odata la 3-4 luni. Un PR mare nu inseamna neaparat ca acel site ocupa primele locuri in motoarele de cautare, ci pur si simplu ca acel site are un numar mai mare de linkuri decat altele cu PR mai mic. Campania noastra se concentreaza, printre altele, si pe link-building, care aduce deseori dupa sine o crestere in PR.