Cum lucram noi

Urcarea site-ului in motoarele de cautare se bazeaza pe trei principii de baza. Firma noastra isi va concentra eforturile in urmatoarele directii:

01. Continutul site-ului si concentrarea acestuia pe cuvintele cheie definite
O afacere online este definita de cuvinte cheie. Vizitatorul cauta adesea un produs, nu o firma. De aceea, trebuie intai definiti termenii cheie care reflecta cel mai bine afacerea dvs. si ce ofera aceasta. Schimbarea continutului site-ului este primul pas necesar in procesul de optimizare. Schimbarile continutului trebuie sa reflecte cuvintele cheie alese intr-o densitate optima pentru motoarele de cautare.

02. Structura interna a link-urilor
Schimbarea continutului in functie de cuvintele cheie adeseori nu este de ajuns, in special pe o nisa competitive.  De aceea, site-ul trebuie sa aiba si o structura buna, usor de navigat atat pentru vizitator, cat si pentru botii motoarelor de cautare, ce vin sa analizeze site-ul. Noi vom ajuta la schimbarile ce tin de structura site-ului, precum si eventualele adaugari de continut sau pagini daca sunt necesare.

03. Campanie de promovare a site-ului
Motoarele de cautare iau in considerare si popularitatea site-ului pe internet, masurand-o in numarul de linkuri. A doua parte a campaniei de SEO este promovarea off-site, cea care nu depinde de continutul site-ului. Acest al treilea pas reprezinta o campanie de link-building, ultimul pas spre asigurarea unei pozitii fruntase a site-ului dvs.